jeudi 22 novembre 2012

J. d'Arbaud : La preguiero dóu gardo-bèstio ( recueuil Li cant Palustre)

.



Yves Brayer - Gardians



La preguiero dóu gardo-bèstio


Ai garda tout lou jour en aparant li souco,
Siéu las. La negro niue davalo sus la mar.
En siblant moun bestiau, taste lou goust amar
Dóu vènt-larg qu’a canta tout lou jour sus mi bouco.

Talamen m’a ribla lou soulèu ensucant,
Qu’à miejour, espandi, dourmiéu long d’uno engano;
Que tèms que mande Diéu, siéu pas, dins la grand plano,
Qu’uno mato de car e poumpe lou salanc.

D’abord qu’un jour de mai a passa sus ma tèsto,
Vau embarra mi biòu. Gardo-me, pèr deman,
La santa de moun cors, o moun Diéu, e lou pan
E lou vin pur que fai canta lou cor en fèsto.

Paro lou capitau dóu giscle e de la nèu,
Baio-nous d’erbo pèr mantène la curaio,
D’aigo pèr abéura li rosso e la vacaio
E que lou travaia jamai me fugue grèu.

Pièi, moun Diéu, mando-me la fe de la bouvino
Que mantèn lou gardaire alentour dóu cabau;
Aparo-me toustèms de la fèbre e dóu mau
Que buto li masié vers li vilo gourrino.

Vese la luno que banejo entre li pin;
Li biòu assadoula s’alongon dins la draio,
E iéu, entre soupa, dourmirai dins la paio,
Que l’aubo, d’aquest tèms, blanquejo proun matin.





.






Aucun commentaire: